2010. június 9., szerda

Testsúly kontroll

A fogyókúra kérdés engem egészen fiatal korom óta foglalkoztat. Az iskolai éveim alatt kosárlabdáztam. Sérülés miatt abba kellett hagynom. Ezután hirtelen 30 kg-ot sikerült felszednem. A mérleg mutatóját látva nagyon elkeseredtem, és tudtam, hogy ez így nem mehet tovább. Elkezdtem keresni egy olyan megoldást, hogy az egészségem kockáztatása nélkül fogyjak úgy, hogy utána karcsú is maradjak. Ezért a piacon kapható különböző fogyókúrás szerek, és "gyors" diéták szóba sem jöhettek. Felkerestem egy edző termet, ahol egy személyi edző segítségével, és a táplálkozási szokásaim megváltoztatásával, átreformálásával, sikerült újra elérnem az eredeti súlyomat. Hatalmas kitartásra és erőre volt szükség, de megérte. Heti 4-5 edzés, és "diéta" (hozzá teszem, soha nem éhezem, csak kicsit más, és ízletesebb ételeket fogyasztok) Ennek ma már 10 éve, de a mozgás és a táplálkozás odafigyelése nélkül újra elkezdenek felszökni a kilók. Most már csak heti 3-4 edzésem van, és néha "bűnözök" is, de a súlyom 4-5 kiló ingadozással ugyanaz marad!!! Ez egy életforma, amit nem lehet megunni! Élvezni kell!!!

1 megjegyzés:

  1. Én magam sohasem fogyókúráztam, hiszen világéletemben 60 kg körül volt a súlyom, de nagyon egyetértek a fenti gondolatokkal. A legtöbb ember már ott elhibázza, hogy a súlyának a leadásában gondolkodik, nem pedig a súlyának alacsonyan tartásában. Márpedig utóbbi csak egy tartós életmódváltással (mozgás, táplálkozás, stb..) lehetséges. Majd írok is róla én is egy bejegyzést, de addig is várom a többiekét is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.