2010. október 21., csütörtök

Futóversenyen jártam...

Sziasztok! Nem tegnap sikerült írnom, pedig rengeteg pozitív dolog történik velem! Nehéz időrendi sorrendbe raknom a megélt eseményeket. Október 16-án a Bagodi futóversenyen voltam a Roli kezdeményezésére. Tudjátok, hogy más sportágban vagyok jobban otthon, de örülök, hogy ilyen remek hangulatú eseményen jelen lehettem! Remek megismerni más sportolók felkészülését is, minden elismerésem a kitartásukhoz! Roli! Bízom benne, még mehetünk együtt futóversenyre, jól éreztem magam!

2 megjegyzés:

  1. Fiúk! Legközelebbe én is szívesen elmennék egy ilyen futóversenyre Veletek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen viszünk is, Maya! ...feltéve, hogy éppen nincs kézilabdameccsed vagy nem boxolsz :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.