2010. december 16., csütörtök

Országos Bajnokság Zalaegerszegen!

Sziasztok!

Ha már sport, akkor hadd írjak meg én is egy jó hírt itt a fórumon: jövőre itt a városban rendezik a 100 km-es futás országos bajnokságát!

A verseny helyszínének sematikus ábrája

Pontosabban a Számviteli Főiskola udvarán, egy 700 m-es körpályára tervezzük a szervezést, és én magam tervezem a részvételt. Merthogy alaposan benne vagyok a dolog előkészítésében, hiszen a futóegyesületünk (melynek én is aktív tagja vagyok), a Zalaegerszegi Aszfaltszaggatók nyerte el 2011-re a rendezés jogát. Idén az OB-n hatodik helyezést sikerült elérnem Kisbéren, egyértelmű tehát, hogy jövőre hazai pályán versenyezve a dobogó a cél! Remélem, lesznek majd Next-es szurkolóim is!

Így a fagyos télben kellemes még belegondolni is, milyen jó lesz a nyári melegben versenyezni (augusztus 6-a az időpont), de tudom, akkor meg majd egy kis hidegért leszünk majd odáig. Na azért nem annyira, hiszen a rajt este 8-kor lesz, ami azt jelenti, hogy a viadal nagy része az éjszakai sötétben fog majd zajlani. Nagyon hangulatos lesz, már alig várom!

Egy rövid beszámoló a ZASZ blogon is elérhető.

2 megjegyzés:

  1. Roli! Neked és az egyesületnek is gratulálok a szervezés elnyeréséhez! Sok sikert a készülődéshez,sérülésmentes felkészülést!Mint érdeklődő,én is várom,miként zajlik egy ilyen esemény!Az időpontig biztosan sokat beszélünk róla!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük az információt! Még ez az időpont kicsit odébb van, légyszi majd előtte is írjál róla, el ne felejtsük. :) Köszi
    Sok sikert és szerencsét a szervezéshez, szurkolóként ott leszünk.
    Cilcsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.