2010. július 15., csütörtök

Bemutatkozás: Szommerné Jáger Cecília




Sziasztok!

A nevem Szommerné Jáger Cecília, 32 éves vagyok, 2 gyermek édesanyja. Fogászaton dolgozom, asszisztálok és fogkövet távolítok el. Feladataim közé tartozik az egészségnevelés is, mely jól beleillik a másodállásomba is.

Én nem voltam mindig nyitott. Gyerekkoromban zárkózott, félénk, csendes voltam. Édesanyaként kezdtem nyitottabb, bátrabb lenni, olyan aki harcol a családjáért és önmagáért is. Számomra ez a csapat hozta meg a teljességet, hiszen hasonló a gondolkodásunk, fiatalos lendülettel igyekszünk jót tenni másoknak és egyúttal magunknak is.


Szeretem azokat a könyveket amik építő jellegűek,

amikből tanulhatok. Szeretek kirándulni, mozogni
a szabadban, főleg jó társaságban. Nagy természetvédőnek tartom magam.
Egy nagyon kedves ismerősöm, akire felnézek elárulta kedvenc idézetét, mely valahogy így szól:
"Mindent megkaphatsz az élettől, ha elég embernek segítesz abban amit szeretne!"
Én igyekszek ezen az úton haladni.
Cilcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.