2010. július 15., csütörtök

Bemutatkozás: Gyenes Melinda


Már 5 évesen az óvodai farsangon ápoló néninek öltöztem. Azóta is tart az egészségügy iránti szenvedélyem. Dolgoztam nővérként a gyerekosztályon, felnőtt szakápolóként a szívsebészet osztályon, 5 éve már egy fogorvosi rendelőben asszisztenskedem, és dentálhigiénikusként is tevékenykedem. Azt hiszem bátran mondhatom, hogy szeretek az emberekkel foglalkozni, és segíteni nekik a legjobb tudásom szerint. Körülbelül másfél éve találtam rá egy olyan lehetőségre, ahol igazán megismerhettem az EGÉSZSÉG "fogalmát" (teljes testi, szellemi és szociális jólét állapota). Eddig is nyitott voltam mindenre, ami az egészségünkel kapcsolatos, de úgy érzem ez az , ami mind a 3 szempontból teljességet tud adni. Ez az a közösség, ahol pozitív gondolkodású, mosolygós, céltudatos emberek vesznek körül. Itt mindig csak a jó és a szép dolgok történnek. Legyen az egy tréning egy közös társasjáték, egy túra, egy biciklizés, kosarazás, szurkolás (naná, hogy mi lettünk a bajnokok, hajrá ZTE KK) vagy csak egy beszélgetés.....


"Ha elfogadunk magunkban minden hibát-és még így is azt gondoljuk, hogy vidám és boldog életet érdemlünk, azzal kitárunk egy hatalmas ablakot, hogy beengedjük a SZERETETET. A hibák szép lassan maguktól eltűnnek, mert aki boldog, csak SZERETETTEL tudja nézni a világot- ez az erő újít meg mindent, ami az Univerzumban létezik."

Start living! Kezdj élni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.