2010. július 15., csütörtök

Még mindig Szarvasról



Először is köszi, hogy én is ott lehettem veletek Szarvason. Nagyon jól éreztem magam. Tanultunk, pihentünk, szórakoztunk, és na persze egy kis sport is belefért. (biciklizés, úszás, szaunázás...)Nagyon élveztem minden egyes pillanatát a hétvégének, mert egy nagyon szuper csapattal tölthettem. Gyönyörű, tiszta környezetben, barátságos, közvetlen emberek közt. Úgy döntöttünk a párommal, hogy megpróbáljuk bejárni azt a vidéket, mivel még sosem jártunk az országnak ezen a részén. Csodálatos volt. Gyuláig mentünk, ott le is telepedtünk 3 napra. Minek külföldre menni, hisz Magyarország CSODÁLATOS. Tudtátok, hogy Gyula látképe nagyon hasonlít Velencére, csak kicsibe? Érdemes megnézni. Még egy dolog, ami nagyon tetszett nekem, ott mindenki biciklivel közlekedik!!! Mi is béreltünk, és bejártuk vele az egész várost. Látni való akadt bőven kulturális és természeti is. Nagyon sok tó, park, a Kőrős keresztül folyik a városon, no és persze ott van a vár. Aminek a legcsúcsából a kilátás pazar! Aki teheti nézze meg, MEGÉRI!!!

2 megjegyzés:

  1. Szép lehetett ez a gyulai kirándulás. Én még soha nem jártam arra, és erről a Velence hasonlóságról sem tudtam. De most az írásod után rákerestem a neten néhány képre, tényleg csodálatos lehet!

    VálaszTörlés
  2. Veletek együtt örültem én is,hogy lehetőségem volt részt venni az idei nyári táborozáson.Akik ott voltak mindannyiunk érzését leírtad,köszi Melinda! Sok élménnyel gazdagodtam,remek emberek társaságában tanultam,vagy éjszakába nyúló beszélgetésben volt részem.Kitűnő ötlet volt Jóskáéktól a helyszín megválasztása is! Neked és SZABOLCSNAK, okos terv volt,hogy a 3 nap után még maradtok és próbáltok többet megnézni az ország szépségéből.Gratulálok a tervezéshez és a kivitelezéshez egyaránt! Ugye,hogy itthon is van szépséges látnivaló?

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.