2010. szeptember 16., csütörtök

Bemutatkozás: Kóta Erika

Kóta Erika vagyok, már több éve dolgozom a fogászaton. A mai napig szeretem a munkámat: a dentálhigiénikus feladatok, a páciensekkel való kapcsolat mindig új kihívást jelent. Az első találkozásnál meg kell nyerni a bizalmukat, hitelesnek kell lenni, mert csak így tudunk eredményt elérni. Szerencsére olyan rendelőben dolgozom, ahol hangsúlyt fektetnek a helyes szájápolás fontosságára. Két éve találkoztam a kolléganőm révén egy más szemlélettel, ami hasznosítható a mindennapokban. A természetes, tiszta termékekre a fogászatban is szükség van. Egy jó csapatban egymást erősítve remek eredményeket lehet elérni, ezért csatlakoztam a Next Generation csapatához.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Erika! Örömmel olvastam bemutatkozó írásodat és tisztelettel köszöntelek a csapatunkban! Már valaki bejegyzésénél utaltam arra,hogy kitől kaptam megfelelő folyamatot,fogaim éppen tartására.Emberséges hozzáállásod azóta is eszembe,jut amikor szájápolásról beszélünk,hogy nekem mennyire jól esett a TE figyelmességed,és felhívtad figyelmemet a helyes fogápolásra! Szeretném,ha minél többen,élesebben tapasztalhatnák meg,hogy természetes segítséggel,odafigyeléssel hosszabb életet adhatnának fogaiknak,és egyben a szájápolásnak! Melindával,Enikővel,Cilivel együtt,nagyon tudatosan tájékoztatod az érdeklődőket,akik talán,ugyan olyan hálásak lesznek mint én!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.