2010. szeptember 29., szerda

Tűzoltó verseny Zalaegerszegen!





Október 9-én egy jó ötlet közös programra: tűzoltó versenyt rendeznek Egerszegen, pontosabban a teskándi sportpályán. A kismotorfecskendő szerelési versenyt egyéb programok, pl. zenés-táncos mulatság egészíti ki, a nagy érdeklődésre való tekintettel büfé, nagysátor, babgulyás várja az oda érkezőket.

Bár én azon a hétvégén nem leszek itthon (Graz-ban futok maratonversenyen), a többiek tervezik a kilátogatást, várhatóan szép őszi időben biztosan hangulatos program lesz. Lehet hozzájuk csatlakozni!

Részletes kiírás a Tűzoltóság oldalán: verseny

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! 8 órakor kezdődik szombaton a rendezvény, és Mikiék (Zalaegerszegi Tűzoltóság) lesznek az elsők 8:30-kor. Én már ott lesztek, gyertek Ti is! :)
    Két számban versenyeznek: egy újabb és egy régebbi motorral is meg kell csinálni a gyakorlatot. Először minden csapat a régebbi motorral csinálja, majdha ez lement, akkor jön az újabbal.

    VálaszTörlés
  2. Én már láttam videón ilyen versenyt, tényleg nagyon látványos. Hajrá Miki! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.