2010. november 21., vasárnap

Bemutatkozás: Miszoriné Németh Judit


Miszoriné Németh Judit vagyok, véradóban dolgozom asszisztensként. 2 nagy fiam van, akiket probálok az egészséges életmódra nevelni. 2006-ban ismerkedtem meg egy nagyon jó dologgal, ami számomra a teljes testi, szellemi, fizikai jólétet hozza azóta is. Nagyon szeretem a jó társaságot, a hasonló felfogású embereket, szeretek kirándulni, táncolni, sportolni (tornászni, futni).


Amióta ebben a társaságban vagyok, sokkal pozitívabb gondolkodású lettem, jobban vigyázok magamra (belőlem csak egy van) és értékelem az emlékezetes pillanatokat, napokat.




,,Úgy élni a világban, hogy nem ismerjük a világ értelmét, olyan, mint egy nagy könyvtárban bóklászni, de meg sem érinteni a könyveket.''

3 megjegyzés:

  1. Szia Judit! Nagyon örülök, hogy Te is tagja vagy "kis" csapatunknak!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom, én is nagyon örülök! Judit, még azt hagytad ki, hogy nagyon ügyesen mászol fel a szénakazalra, amikor pl egy kiránduláson adódik rá lehetőség... :-)

    VálaszTörlés
  3. Judit! Örömmel olvastam bemutatkozó írásod! Ahogy megismerhettünk,azt kaptuk vissza leírt soraidban.Szükségünk van Személyedre,hiszen ki mászna meg,árván hagyott szénakazalt!?

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.