2011. január 17., hétfő

Bemutatkozás: Pesti Tímea


Sziasztok!

Pesti Tímeának hívnak. Már alig vártam, hogy egy fiatalos, lendületes közösségszervező kezdeményezést lássak Zalaegerszegen (is). Ezt a kívánságomat Roli újévi köszöntőjéhez mellékelt kis linkje végre teljesítette, felfedezhettem ezt a kis csapatot. Szívből gratulálok a kiötlőknek és a megvalósítóknak egyaránt.

Igyekszem hasznos tartalommal csatlakozni Hozzátok! Főállásomban a Rendőrség egyik oktató-intézményének pszichológusa vagyok. Mellékállásként és hobbiként nagy lendülettel, jókedvvel, hittel szervezem, tervezem, és részben kivitelezem a saját kis vállalkozásunk feladatait. (www.humanteka.hu) Akárhol dolgozom is, emberekkel vagyok körülvéve, a legkülönbözőbb emberi sorsokkal, problémákkal és persze örömökkel találkozom nap, mint nap.

Lazításként, ha időm engedi, nagyon szeretek kertészkedni, kertben főzőcskézni, olvasni, írni, vízparton lenni, kirándulni. A téli kedvenc a korcsolyázás! Még csak tanulom ugyan, de annál inkább élvezem. :)

Szép napot!
Timi

Az oldalamat az alábbi képre kattintva is elérheted:


2 megjegyzés:

  1. Timi!
    Remélem, sikerül minél hamarabb eljönnöd valamelyik találkozónkra is. A korcsolyázást mi is fontolgatjuk, talán olvastad is a tervezett programjaink között...
    A vállalkozásodat és annak oldalát pedig mindenkinek jó szívvel ajánlom, nekem nagyon tetszik, és könnyen lehet, hogy a jövőben majd együtt is tudnánk működni valamilyen formában. A lényeg, mint mindenkinél, hogy alakuljon ki és maradjon meg a jó kapcsolat!
    Roli

    VálaszTörlés
  2. Szia Timi! Örömmel köszöntelek a bemutatkozás alkalmából,bízom benne valamelyik közös programon is átbeszélhetjük amivel foglalkozol,egyszerűen csodálatos! A mai hétköznapokon mennyien veszik igénybe a Ti munkátokat? Én magam is kíváncsi vagyok miként tevékenykedsz a mindennapokban.Sok sikert a továbbiakhoz!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.