2011. március 28., hétfő

10. Sárvári félmaraton 2011-03-26

Sziasztok!

Régen írtam már, ám most megkezdődött számunkra a versenyszezon, Roli a pozsonyi maratonon, én pedig a sárvári félmaratonon debütáltam idén. Eredetileg én is vele tartottam volna, ám egy térdsérülés miatt át kellett tennem az indulásomat 2012-re.

Abban sem voltam biztos néhány hete, hogy egyáltalán tudok futni még tavasszal, nemhogy versenyezni. Ám Sárvárra mégis eljutottam, viszonylag szegényes felkészüléssel, és főleg bringán formában tartva magamat. A heti edzésadag időben (12-14óra) még kissé meg is haladta a futós heteimet, ám a tekerés nem helyettesítheti egy az egyben a futásokat.

Itt található egy hosszabb képes beszámoló a versenyről, végül negyedikként végeztem, az időm persze jócskán elmaradt a tavalyi eredményeimtől. A hosszútávfutás egy végtelenül igazságos sportág: itt amilyen formában vagy, az dönti el, mire jutsz, nem függesz másoktól, az ember saját zsírján kapaszkodik felfelé. Persze a mentális felkészültség, a táplálkozás, a stressz, stb. szintén fontos tényezők, ám ez talán elmondható szinte mindenféle fizikai teljesítményre.


korpa

1 megjegyzés:

  1. Szia Korpa! Gratulálok a teljesítményedhez és legfőképp és kitartásodhoz! További sok sikert a 2012-es maratoni futáshoz is, ahogy írtad, de szerintem ilyen hozzáállással ez már előbb is összejön Neked! :)
    Üdv,
    Maya

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.