2011. október 27., csütörtök

A "Fábry"



Múlt pénteken Zalaegerszegen lépett fel az ország humorista királya, Fábry Sándor. Az utolsó pillanatban sikerült jegyet szereznünk, így Timivel és anyuékkal átszerveztük az esti programjainkat és hét órára elmentünk a show-nak helyszínt adó Art moziba (az egykori Ady mozi nagytermébe).

Erős félház fogadta a lazán, de elegánsan megjelenő "művész urat". Ez a kettősség jellemezte magát az előadást is: Fábry játékos könnyedséggel (olykor közönséges dolgokon élcelődve), ám a kifejezésmódban magas intellektust igénylő eleganciával vitte végig a közel két órás műsort.

Én magam nagyon kíváncsi voltam arra, hogy vajon élőben is jellemzi-e az a szellemesség, mint ahogy az a tévé képernyőjén látszik. Nos, erre nagyon határozott választ kaptam: Sándor élvezi az élő show varázsát, valósággal lubickol a helyzetben, fantasztikus poénokat rögtönöz, látszólag csapongva a gondolatai és történetei között mégis végigviszi az elkezdett szálakat. Igazi showman, akin még csöppet sem látszanak a kiégés jelei. A közönség (köztük mi is) elbűvölve hallgatta az előadást, bizony sokszor megdolgoztatta a rekeszizmainkat.

Az előadásban különben nagyon sokat mesélt gyerekkoráról (persze óriási, vicces sztorikkal fűszerezve), rengeteg olyan dolgot megtudtunk róla, mint emberről, amikről a tévés szerepléseiben sokkal kevesebb szó esik.

Nem kétséges, egy kivételes ösztönös zseniről van szó, de hazafelé tartva abban egyetértettünk, hogy rengeteg tudatosság, tervszerű munka is benne van mindabban, amit csinál. A politikai vonalat talán nem kellene erőltetnie, de ezt leszámítva önfeledt szórakozást jelent őt hallgatni!

2 megjegyzés:

  1. Én mindig nagyon szerettem/szeretem nézni a Fábry show-t a tévében, nagyon jó humora van Fábrynak! :) Szívesen elmentem volna megnézni! Sok-sok plakáton láttam a hírdetést itt Kertvárosban a babakocsis sétálgatásaim során, de éppen ezért még nem tudok kimozdulni ilyen hosszabb időre itthonról, aminek végtelenül örülök is, mert kisfiammal lehetek! :) De amikor csak lehet mégnézem a tévében, illetve a Showder Klub-ot is, ahol az általa felfedezett fiatalok adják elő történeteiket humorral megfűszerezve. :)

    VálaszTörlés
  2. Maya,
    Neked most a kisfiad mellett van a helyed, így van ez rendjén! :) Ha majd el tudsz szabadulni kicsit hosszabb időkre, majd egy Showder Klub fellépésre is elmehetnénk közösen (Next "testületileg"), hiszen rendszeresen fellépnek ők is Zalában, Bödőcs Tibi "hazájában" :D
    Amúgy nagyon szívesen olvasna minden leendő szülő (így én is) a mindennapjaidról Flórival, ha van időd és kedved, írhatsz nyugodtan!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.