2010. június 17., csütörtök

Közös kosarazás

Tegnap, szerda este egy jó hangulatú közös sportolásra jöttünk össze. Az első pályán, amit kinéztünk, nem volt gyűrű a palánkon, a második pedig foglalt volt. De a Next Generation tagjai nem egykönnyen adják fel, a harmadik pályán, az Apáczai iskola udvarán végre nekiállhattunk a kosárlabdának! :-) Voltunk annyian, hogy két csapatot tudtunk csinálni, de csak egy palánkra játszottunk. A Szommer család volt legnagyobb létszámban képviselve, és ügyesen is játszottak. A lényeg, hogy sötétedésig mozogtunk, jól éreztük magunkat, érdemes folytatni. Viszont a kosárlabdán kívül más sportok is felvetődtek, így most ezúton teszem fel a kérdést: ki mire lenne leginkább vevő? A magam részéről nyitott lennék focira, kocogásra, biciklizésre, kirándulásra is.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis este volt. Rájöttem, hogy a kosarazás olyan, mint a biciklizés- Nem lehet elfelejteni. Köszi Nektek, hogy újra játszhattam 12 év után. Ami a legfontosabb, hogy nem fájdult meg a térdem (ezért kellett abba hagynom) Mikor lesz a visszavágó? Foci, kocogás, biciklizés, kirándulás....az összes érdekel, egy ilyen jó csapatban bármire képes vagyok. Már csak a jó idő kellene hozzá:-)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Örömmel olvastam a jó hangulatú közös kosarazásról! A sorok között olvasva is lejött, hogy több pozitív ember találkozása 1 jó csapatot alakíthat. Sajnálat, hogy én a szerdai kosarazásból kimaradtam, de bízom benne a következő bármilyen jellegű sportos, vagy hétköznapi összejövetelen nem kell igazoltan hiányoznom! Várjuk a jó időt, de addig is tervezhetnénk egy közös bármit, amit Melinda és Roli megemlített, csatlakozom én is a további tervezéshez! Csütörtökön találkozik csapatunk? Legjobbat addig is mindenkinek! Sziasztok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.