2010. június 15., kedd

Bemutatkozás: Lakatos Roland

Sziasztok!
Magamról annyit írnék, hogy mindig is nyitott és érdeklődő voltam a világra, már kisgyerekként is. Két egyetemen tanultam párhuzamosan: programozó matematikus és közgazdász tanulmányaimnak, na és legfőképpen az életben (családi vállalkozásunkban) szerzett tapasztalataimnak köszönhetően szerencsére sikerült elég sok mindennel megismerkednem, és sok helyre eljutnom a világban, a fórumon majd igyekszem ezekről mind beszámolni. Versenyszerűen foglalkozok hosszútávfutással, ultramaratoni távokon indulok (eddigi leghosszabb versenyem 123 km volt).
                                                                                                     Párommal
Hiszek benne, hogy az élet csodaszép, és a 21. században minden fiatal előtt adott a lehetőség, hogy olyan sikeres és teljes életet éljen, amilyet csak el tud képzelni! Ehhez nincs más dolgunk, mint nyitottnak maradni, és nem belesüllyedni a nálunk idősebb korosztályokra jellemző apátiába és közömbösségbe. Egy westernfilmben hallottam egy szép mondást, egy amerikai elnök szájából, hadd idézzem:

"Sokan csak azt látják, ami van, és azt kérdik: miért? Az én álmom olyan, ami még nem volt, de azt kérdem: miért ne?"

Én is így gondolom, nekem is vannak álmaim. Panaszkodni, másokat kritizálni majd ráérünk 100 éves korunkban is. De addig is jó lenne élni, minél többet!
Kezdj élni! Start living!
Hajrá fiatalok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.