2010. november 7., vasárnap

Családi futás

Sziasztok!
Amikor 7 évvel ezelőtt amatőr szinten (mai napig) neki álltam futni a Zala rét kínálta gáton, nem gondoltam volna arra, ami november 5-én megvalósult! Az iskolaszünet miatt olyan időpontra alakítottam a napi futást, hogy fiam Bence is velem tarthasson. Kedden, szerdán is kitartóan mozgott, és mellette elégedett volt a táj nyújtotta képpel is. Én sokszor említettem, milyen feltöltést kapok, hogy ott futhatok, és ezt most a fiam is átélhette. Elégedettségét átültette anyukájába is, és ezzel megvalósulhatott, hogy pénteken hármasban tettük meg a távot. Nem tudhatom mikor lesz még erre lehetőség, de a kezdet megtörtént, talán sikerül folyamatossá alakítanunk, a szorosra húzott napi teendők közepette! Jól éreztünk magunkat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.