2010. november 7., vasárnap

Vállalkozás ismeretekkel

Sziasztok!
Több hónapja érlelődött bennem saját sportvállalkozásom indítása. Az ilyenkor felmerülő kérdések akkor élesedtek, amikor mélyebbre merültem, miként indulhatok el egyénileg. Sok az információ, de aki nem járatos benne, összefutnak a bürokratikus ügyintézések. A keresés közepette találtam egy cikket, melyben a fiatal vállalkozóknak segítenek. Három hónapon keresztül egyeztettünk, közben értékes adatokat kaptam, november 6-án személyesen is találkozhattam a Fivosz stratégiai elnökkel. Örömmel tölt el, hogy egy hullámhosszon folytatott beszélgetés összefoglalása azt fogalmazta meg mindkettőnkben, hogy a mai viszonyok közepette csak egységes, közös akarattal, célokkal lehet eredményes, sikeres hétköznapokat megélni. Olyan mélységű kapcsolatokkal ismerkedhetek napról-napra, amikről én is mindig gondolkodtam. Valóban a segítség a fő iránya a létrejött kapcsolatnak, bármikor fordulhatok hozzájuk kérdésemmel, és aki szintén szeretne választ kapni hasonló helyzetben, november 18-án Nagykanizsán tartanak a vállalkozás hete című sorozat keretében előadást. Amennyiben valaki szívesen hallana többet a segítőkész vállalkozok országos szövetségéről, üljünk autóba nézzük meg együtt, mit is kínálnak!

3 megjegyzés:

  1. Szia Laci,
    engem esetleg érdekelne a program, ha szabad leszek aznap. Majd még egyeztessünk róla!
    Roli

    VálaszTörlés
  2. Roli! Örülök az érdeklődésednek,beszélni fogunk róla,érdemes!

    VálaszTörlés
  3. Egy beharangozó a Fiatal Vállalkozók Hetéről
    a TV-ben:
    http://atv.hu/videotar/20101110_erdemes_vallalkozni_fiatalon

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.