2010. november 8., hétfő

Irány a TV-torony!

Nagy hagyományokkal rendelkező futóverseny Zalaegerszegen a Toronyfutás, mely ezúttal szombaton került megrendezésre. A tavalyi évtől kezdődően lefelé és felfelé is összemérik az erejüket a futók, és külön-külön értékelik is mindkét számot. A héten hívtam a versenyre a csapatból Timit, Mayát és Lacit is, de végül mindenkinek más dolga akadt. Sajnáltam, mert gyönyörű őszi idő volt, novemberben kívánni sem lehet szebbet.

Ami a versenyt illeti, kb 40-50 futó (atléták, tájfutók, triatlonisták) gyűlt össze az idei összecsapásra. Én éppen egy két hetes pihenés után vagyok, még nem lendültem formába egyáltalán. Ezúttal azonban ez is elég volt a győzelemhez, hiszen mind lefelé, mind felfelé én értem be leggyorsabban a célba.

Ilyen szép időben a verseny egy nagyszerű családi program, és a táv rövidsége miatt kevésbé tapasztalt futók számára is vállalható. Remélem, jövőre még többen lesznek, a Next csapatból is!

A versenyemről egy kicsit részletesebb tudósítás az Aszfaltszaggatók oldalán olvasható, illetve egy rövid beszámoló a Zalai Hírlap oldalán is elérhető.
a kép egy korábbi Toronyfutás eredményhirdetésén készült

1 megjegyzés:

  1. Roli! Köszönöm,hogy előzetesen tájékoztattál az útvonalról! Az pedig sajnálom,hogy más jellegű elfoglaltságom miatt nem vehettem részt a futáson,pedig törekedtem volna arra,hogy ne nyerd meg ilyen egyszerűen!Edzek folyamatosan,talán egyszer sikerül közel kerülni eredményeidhez!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.