2010. december 10., péntek

Bemutatkozás: Capák Péter


Londonban 2009-ben
Sziasztok!

Capák Péter vagyok Szlovákiából, Rimaszombatból. 1974-ben születtem, elektrotechnikus a végzettségem, jelenleg egyéni vállalkozóként dolgozom.

Magamról annyit: inkább gondolkodó mint beszédes tipusú vagyok, az egészségmegőrzést komolyan gondolom már gyermekkorom óta és ezért sokan furcsának tartanak főleg a korosztályomban. Van egy 9 és fél hónapos kislányom, aki Sunrider-es baba és nagyon jó, nyugodt, boldog baba - és ez számomra nagy ajándék.



Szabadidőmben szeretek úszni, biciklizni, internetezni és olvasni. Örülök ennek a fiatal csapatnak, én is nyitottnak érzem magam sok szép dologra!




Kis családommal


3 megjegyzés:

  1. Peti, köszöntünk a csapatban, örömmel olvastunk Rólad és a családodról!
    És szeretnék elnézést kérni, amiért csak ilyen későn lett feltöltve, sajnos eddig nem vettem észre, hogy már hónapok óta elküldted ezt az írást..

    VálaszTörlés
  2. Szia Peti! Üdvözöllek a csapatban! Jó érzés, hogy Szlovákiából is csatlakoznak a Next Generation-höz! :) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Peti!
    Én is üdvözöllek a csapatban, örülök, hogy csapattag vagy te is. A mai világban szükség van az ilyen pozitív, lelkes emberekre, mint amilyen Te is vagy. Maradj továbbra is ilyen!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.