2010. december 10., péntek

Bemutatkozás: Jáger Maya

Sziasztok!
[DSCF8876.JPG]
Barcelona felett...

Jáger Maya vagyok, alapító tagja (magja :D ) a Next Generation-nek. Logisztikai beszerző vagyok 4 éve.


Gyerekkorom óta kézilabdázom versenyszerűen, illetve 3 éve elkezdtem boxolni is. Így a szabadidőm nagy részét a sport teszi ki, illetve párommal vagyok, amennyit csak tudok, és tervezzük közös jövőnket.

Hajóskapitányként
De ez mellett nagyon szeretek társaságba járni, pozitív emberekkel beszélgetni, ismerkedni, könyveket olvasni, melyek sikeres emberekről szólnak, ami előbbre viszi az életemet, a gondolkodásmódomat.

Mindig is valami olyan dolgot szerettem volna csinálni, amelyben sikeres tudok lenni, hiszen nagy álmaim vannak! Szüleimtől, Testvéreimtől is sokat tanultam, tanulok és fogok is! ... és most már Tőletek is! :)





Egerszegi Kézilabda Klub, 
én vagyok a 11-es!




Örülök, hogy Veletek lehetek, hogy létrejött ez a fiatal táraság, akikkel értelmes, jó dolgokról beszélgethetek, tervezhetek, és közös a cél.









Unokahúgommal, Lilivel

A sportban is megtanultam, hogy a csapatmunka, az együttműködés nagyon nagy erő. Főleg ha sok pozitív gondolkodású, lelkes fiatal összefog, hogy álmaikat megvalósítsák. :)

4 megjegyzés:

  1. Maya,
    bár lassan készült el a bemutatkozás, de igen jó lett!
    A csapat nevében hálásan köszönök minden munkádat, amit eddig tettél a Next Generation érdekében! Számítunk Rád a továbbiakban is!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Roli! Én is köszönök Nektek mindent, amit eddig kaptam. :)

    VálaszTörlés
  3. Hehe,látom nem csak nekem készült lassan a bemutatkozásom!?!? hardcore

    VálaszTörlés
  4. De én gyorsabb voltam Szoszó! :) Hi-hi. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.