2010. december 18., szombat

Bemutatkozás: Szommer Tibor

Sziasztok!

Gondoltam most már tényleg illik megírnom a bemutatkozást, mert már olyan sokat rágják miatta a fülemet! :)

Először is a nevem Szommer Tibor, a becenevem Szoszó. Zalaegerszegi vagyok, családos ember. Van 2 gyönyörű gyerekem, egyikük 13 éves fiú, másikuk 8 éves kislány. Feleségemet Szommerné Jáger Cecíliának hívják, akit már egészen korán az oviban ismertem meg, ugyanis egy csoportba jártunk anno. Na, persze nem gyerekkori szerelemről van szó, de az élet furcsa fintora miatt valahogy mégis egymás útjába sodort minket a szél.

Én egy mélyépítő cégnél dolgozom, ahol elég sok munkaformát gyakorlok az aszfaltozástól kezdve a térkövezésen át egészen a csapadék csatorna rendszer építéséig, mindent. Életem folyamán dolgoztam én már asztalosként (ez a végzettségem), alpinistaként házak oldalán lógva és most a mélyépítésben. Lakás festést is szoktam végezni, erre saját magamat oktattam ki, ugyanúgy mint a járólapozásra és csempézésre is. Nagyon szeretek barkácsolni, azt mondják sok mindenhez értek....! Ezt döntse el mindenki maga belátása szerint :)

Gyermekeim, Lili és Patrik
Szeretek kirándulni és a kisebb utazásokat is kedvelem, igaz én jobban a belföldi utakat részesítem előnyben, ha választani lehet, ezt nem tudom megmagyarázni, hogy miért.

Elöljáróban ennyit, majd még bővítem a bemutatkozásomat, ha valami még eszembe jut, bár nem igen vagyok a szavak embere!

Sziasztok, Szoszó voltam

3 megjegyzés:

  1. Szoszó!
    Tényleg nem vagy túlságosan bőbeszédű, de amikor megszólalsz, mindig valami vicceset mondasz, és ezért nagyon kedvelem a társaságod! :) A munkáidról pedig csupa jókat hallottam, úgyhogy tényleg igaz, hogy sok mindenhez értesz, nem is akárhogyan. Nagyon örülök, hogy Te is itt vagy velünk a csapatban!

    VálaszTörlés
  2. Szoszó, hellóóóó! :) Hiszen tök jót írtál. Nem is gondoltam volna, hogy tudsz ilyet...hi-hi :) Nem ám!
    (Azért merem csak ezeket írni neki, mert Ő az én szeretett sógorom!:) Bírjuk egymást! :) )

    VálaszTörlés
  3. Szia Szoszókám! :)
    Nem is olyan rossz! Csak így tovább!
    Remélem mást is olvashatunk még tőled!
    Pusszantás: Cilcsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.