2011. január 7., péntek

Bemutatkozás: Kámán Tamás


Sziasztok!

Kámán Tamás vagyok, 32 éves. Még a Landorhegyi iskolában, 10 évesen kezdtem el kosárlabdázni, Kovács Laci vezetésével. Sportos családból származom, ezért nem is volt kérdés, hogy én is sportoló leszek!

A kosárlabdának rengeteget köszönhetek, ezért erről majd egy külön bejegyzésben írok mindjárt bővebben is: Miért szeretem a kosárlabdát?

Mindenesetre a sport döbbentett rá, hogy milyen jó is egy közösséghez tartozni, milyen jó, amikor a csapattársak önzetlenül segítenek egymáson, legyen szó a sporton belüli problémákról, akár magánéletbeli problémákról! Megtanultam milyen csapatban dolgozni, fegyelmet, kitartást, tiszteletet tanultam!

Rengeteg helyre eljutottam a sport révén, voltam Európa számos országában, Észak Amerikában, és még Új-Zélandra is sikerült eljutnom! Nagyon sok embert sikerült megismernem, és jó pár barátot szereztem a sportnak köszönhetően!

A párommal, a kosárlabda révén (mi más miatt :) ) ismerkedtem meg már jó régen (99-ben)! Ő is kosarazott anno, Nagykanizsán és a Zala Volánban. A sport miatt nagyon gyorsan megtaláltuk a közös hangot. Akkor még a Számviteli Főiskolára járt, ahol könyvelést tanult, később ezen a téren helyezkedett el. Aztán dolgozott bankban, és az önkormányzatnál is. A helyét most sikerült megtalálni az életben, mert végre azt csinálja amit nagyon szeret: úszást oktat! Mindig is az úszás volt a nagy szerelme, az életét is így kezdte (ez volt az első sportága, a kosárlabda csak utána jött)!

Szeretek motorozni, ez persze a sporttal nem nagyon fér össze, de én a szelíd motorosok közé tartozom, és nagyon ki tud kapcsolni, elfelejteti velem a mindennapi problémákat! Ha nem a motorozást választom kikapcsolódásnak, akkor olvasni vagy filmet nézni szoktam!

Szerettünk volna létrehozni egy olyan helyet, ahol a régi nagyokra vissza tudunk emlékezni. Régi képek a falon, ereklyék, emlékek, kupák, érmek elhelyezése egy helyen! Nagy meccsek, döntők visszanézése, nosztalgiázás a szép időkről! Így jött az ötlet, és összekötöttük egy étteremmel, ahol le tudjuk ültetni azokat az embereket is, akiket nem érdekel annyira a sport, csak egy kis kikapcsolódásra vagy egy romantikus vacsorára vágynak! Büszkék vagyunk, arra, hogy nagyon rövid idő alatt sikerült létrehoznuk ezt az éttermet, és remélem, hogy ezáltal Zalaegerszegen még tovább fog élni a kosárlabda!

Hogy hogyan töltöm a mindennapjaimat, arra született egy remek videó a kosárcsapat weboldalán, ha kíváncsi vagy rá, kattints a képre, vagy a címre!

A kapitány egy napja

5 megjegyzés:

  1. Tomi, üdv ebben a csapatban is! :)
    Nagyon örülünk, hogy írtál, kérlek oszd meg velünk később is, bármi fontos történik Veled! Az éttermedet pedig hadd ajánljam mindenkinek, nagyszerű hely, érdemes betérni!

    VálaszTörlés
  2. Csaó Tomi! Üdvözlet a csapatban! Bízom benne hamar eljön az idő,amikor személyesen is találkozhatunk,egy közös rendezvényen! Innen is gratulálok,amit a kosárlabdában elértél!A kezdet kezdetén mikor gondoltál arra,hogy ilyen eredményeket érhetsz el? A motorozást milyen formában választottad,a feszültség oldáson kívül? Sérülés mentes,Bajnokhoz méltó játékot kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Szia Tomi!
    Igazán örülök, hogy csapatunkban köszönthetlek! Kedvenc sportágam a kosárlabda. 12 évig űztem ezt a sportot, de sajnos egy sérülés miatt abba kellett hagynom. Viszont a képernyőn, és ha tehetem a meccseken mindig ott vagyok! 1992-ben, és 2010-ben is a Dísz téren ünnepeltem! Hajrá ZTE! Ja, és még valami! A Kámi garden étteremben kaptam a páromtól a "kis" eljegyzési gyűrűmet egy romantikus vacsora keretében. Ezuton is köszönöm az étteremnek és az ott dolgozóknak is:-)

    VálaszTörlés
  4. Szia Tomi! Én pedig még nem voltam az étteremben és nem is hallottam róla, de megnéztem a honlapot és nagyon megnyerte a tetszésemet! :) Egyből meg is kérdeztem egy barátomat, aki jól ismeri a kosárcsapatot, hogy volt-e már ezen a helyen. Egyből mondta, hogy "persze, nem is egyszer! Merem ajánlani!"
    El is megyek minél előbb! :)

    Melinda! Gratulálok Nektek! :))))

    VálaszTörlés
  5. Szia Tomi!

    A Te bemutatkozásod kapcsán kértem meg Rolit, hogy én is lehessek csapattag. Az étteremben én már jártam a párommal, igazán finomat ettünk nagyon hangulatos környezetben. Én az év férfi játékosa címed mellett fogyasztottam a vasárnapi ebédemet :-) Remélem személyesen is újra találkozhatok nemsokára, egy általános iskolai osztálytárssal :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.