2010. október 24., vasárnap

Októberi "kalandjaim"

Izgalmas hónap volt számomra az október, hadd számoljak be a legfontosabb eseményekről. Hogy időben visszafelé haladva kezdjem: nagy lelkesedéssel készültem az október 19-23 napokra meghirdetett 21. Bécs-Budapest Szupermaratonra (ahol 5 nap alatt 320 km a verseny távja). Sok-sok váltócsapat indul évről évre, egyéniben azonban már jóval visszafogottabb az érdeklődés, hiszen a kiemelkedő felkészültség mellett némi bátorságra, vagy talán vakmerőségre is szükség van, hogy oda merjünk állni a rajtvonalhoz (ennek illusztrálására ajánlok egy kiváló cikket a tavalyi verseny egyik zalai résztvevőjétől: Bécs-Pozsony-Budapest). Mindenesetre idén közte voltam a 30 bátor próbálkozónak. Kedden lett volna a rajt, de már hétfőn Pozsonyba kellett utazni a rajtszám átvételéhez. Óriási izgalom volt bennem, hiszen ekkora fába még sosem vágtam a fejszémet, mióta csak futok. A Sunrider kiváló (és számomra nélkülözhetetlen) termékekkel támogatta az indulásomat, én pedig már meg is csináltattam a szponzori pólókat. Előtte hétvégén Szegeden voltam, és vasárnap még egyszer utoljára elmentem kocogni egy jót a Tisza parton. Mire visszaértem, emailen érkezett a hír, hogy a szervezőbizottság különböző technikai problémákra hivatkozva lefújta az egész rendezvényt. Na bumm, ennyit a sok készülésről! Roppant csalódott voltam, de aztán hamar túltettem magam rajta. Megy tovább az élet, egészen biztos, hogy még lesz alkalmam próbára tenni magam hasonló versenyeken. És így legalább nem maradtam le a 23-i kirándulásról és gokartozásról, nagyon sajnáltam volna!

Előtte hétvégén, 16-án ugyancsak futóversenyen voltam, méghozzá a saját (Zalaegerszegi Aszfaltszaggatók) rendezésű versenyünkön, Bagodban a Zalai Futóparty-n. Itt a Bécs-Budapestre készülve már nem futottam, csak a szervezésben próbáltam segíteni és a csapattársaknak szurkolni. Rekordlétszámú résztvevő volt, aminek nagyon örültünk, egyértelműen úgy néz ki, évről évre egyre népszerűbbek a futóversenyek. Ráadásul mindenki remekül érezte magát, Laci is írt egy beszámolót a saját benyomásairól: Futóversenyen jártam...

Még egy héttel korábban, azaz október 10-én a változatosság kedvéért ugyancsak egy futóversenyen jártam, méghozzá Ausztriában, a graz-i maratonon próbáltam szerencsét. Az idei felkészülésem alapján nem vártam túl jó eredményt, hiszen más jellegű versenyekre készültem, de azért nagyon szépen sikerült teljesítenem a távot. Ugyanis 2:58:35-ös idővel új egyéni maratoni csúcsot sikerült döntenem, és ráadásul egészen jól esett végig a futás! Az egyéni csúcson kívül is pazar élmény volt a verseny, hiszen Graz legszebb részeit érintve, végig lelkes szurkolás kíséretében versenyezhettünk a 42,2 km-es távon.




Büszke vagyok ám a csinos menyasszonyomra!
A legfontosabbat a végére hagytam! :) Ugyanezen a hétvégén, szombat este volt pontosan egy éve, hogy párommal együtt vagyunk. Timivel egy kis osztrák sétával kettesben ünnepeltük ezt a szép alkalmat. De tartogattam Neki egy meglepetést, hogy még emlékezetesebb maradjon mindkettőnk számára október 9-e: egy szép gyűrűt ajándékoztam Neki, és egyben megkértem a kezét! Ő pedig igent mondott! Nagyon boldogok vagyunk, és reméljük még sok-sok fiatal pár számolhat majd be hasonló örömteli eseményekről itt, a Next Generation Fórumon! 

A graz-i futóversenyről és lánykérésről itt olvasható bővebb beszámoló: Dupla egyéni csúcs

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Valóban remek írások születtek az utóbbi napokban,de mindennél örömtelibb esemény Timi és Roli eljegyzése!Örömmel olvastam,gratulálok mindkettőtöknek a lehető legjobbakat kívánom!Kellemes bejelentés volt.A versenyekről:jó programmal egybekötött Grazi versennyel kezdted ROLI,és ha tudtad volna,hogy elmarad a várt nemzetközi viadal,simán nyerhetted volna a 3.Bagodi kiírást.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Roli és Timi, GRATULÁLOK! Nagyon sok jót, boldogságot, örömöt kívánok nektek!!!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Még nem volt alkalmam személyesen, így most itt teszem meg: Szívből gratulálok, minden szépet és jót kívánok Nektek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.