2010. december 9., csütörtök

Bemutatkozás: Mizera Ferenc

Rolanddal még az Eötvös Collegiumból ismerjük egymást. Jókat fociztunk.

Onnan kerültem ki az életbe egy Eltés fizikus diplomával, és folytattam kedvenc hobbimat, a számítógépek nyüstölését. Munkámat, ami leginkább programozásból áll, de rendszermérnöki és rendszergazdai feladatok is járnak vele, szeretem.

Eredetileg felvidéki vagyok, Dunaszerdahelyen születtem 1976-ban, Komáromba jártam gimnáziumba. Nemrég költöztünk feleségemmel Biatorbágyra.

Még Collegista koromban alapítottam kis cégemet, a Bithuszárok Bt-t, ami azóta is egyszemélyes vállalkozás (igen, a ListaMester is, teljesen egyedül csinálom).

A vállalkozás hobbi szintű, igazából két kezemmel keresem én is a kenyerem, sajnos én is csak másoknak dolgozom. De remélhetőleg ez idővel majd változik.

Ha segítségedre lehetek (pl. a ListaMester kapcsán), keress nyugodtan emailben.

Feri

2 megjegyzés:

  1. Feri, üdv az oldalunkon!
    A programozást én is szeretem, hiszen eredetileg ez lenne a becsületes szakmám. Más kérdés, hogy hivatásszerűen nem űzöm, egy kicsit talán már ki is estem a legfrissebb irányzatokból. Pascal vagy Delphi nyelven azért még ma sem jönnék zavarba... :D

    VálaszTörlés
  2. Hello Feri!
    Üdvözöllek közöttünk! Ez a ListaMesteres dolog nagyon tetszik! Lehet, hogy igénybe fogom venni a segítségedet! Köszönjük neked!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.